Eu sunt crestin
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Forum crestin
 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  
Sambata seara, AS organizeaza Seara pentru tineri. Sunt invitati toti tineri si cei care se simt inca tineri pe str. Pargarilor nr. 2, Sector 2, la orele 18.Va asteptam in Domnul!
AS organizeaza Seara de Film Crestin in fiecare Miercurea, la orele 19. Asteptam pe toti acei care doresc sa se destinda intr-o admosfera crestina pe str. Pargarilor nr. 2, Sector 2, Bucuresti! Pacea Domnului!
Calculator CO2
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automată: 
:: Mi-am uitat parola
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Stanca Mantuirii Tracker
dd
www.CharityGift.ro - ajuta cu un singur click
Felicitari Stanca Mantuirii .
Intercer 2.0 - Mai aproape de cer
Add Link - Suggest Link - Submit URL Directory
Forum

 

 Bisericuta noastra:)...Our church

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
Admin
Admin
Admin


Numarul mesajelor : 329
Localizare : Cluj - Bucuresti
Data de inscriere : 14/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Bisericuta noastra:)...Our church   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeMier Oct 15, 2008 5:03 pm

Biserictza noastra Very Happy bounce cheers cheers Exclamation Question


Ultima editare efectuata de catre Admin in Vin Dec 05, 2008 5:07 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
https://eusuntcrestin.forumgratuit.ro
Admin
Admin
Admin


Numarul mesajelor : 329
Localizare : Cluj - Bucuresti
Data de inscriere : 14/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Traiesti?   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeMar Oct 28, 2008 9:03 pm

Bisericuta noastra:)...Our church 38048610

Cât de uşor suntem infăşuraţi şi
răsuciţi, învârtiţi şi amăgiţi, manipulaţi şi deformaţi de Tatăl
Minciunii. Bombardaţi 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână… dar nu
gălăgios şi evident. Ci subtil, senzual, seducător, tiptil, câte puţin,
cu lucruri pozitive. Nu va veni la noi, care suntem “creştini” strigând
în gura mare: “Dumnezeu nu este bun!”, dar ne va manipula ca să ajungem
la concluzia asta singuri şi să trăim crezând-o.



Tatăl Minciunii vine într-un mod plăcut
firii noastre pământeşti. Ştie ce ne place şi oricum lumea în care
trăim este orientată pe plăcere. Ascultăm predici, de peste tot şi de
oriunde. Ascultăm muzică. Citim cărţi de tot felul de autori, scrise cu
limbaj creştin. Citim bloguri pe care oricine poate scrie orice părere
are despre Cuvântul lui Dumnezeu. Şi periodic, ni se lipeşte mintea de
câte un slogan, o formulare, o idee care sună chiar bine, o alăturare
de termeni opuşi, o construcţie simetrică, sau o comparaţie cu ceva ce
admirăm. Imediat, facem loc acestei idei în mintea noastră, îi urăm bun
venit şi o instalăm confortabil pe canapea. Avem o nouă achiziţie,
extraordinară, gata să fie fluturată la următoarea întâlnire de
părtăşie, cu un aer smerit pe care ştim de unde să îl afişăm.
Sus In jos
https://eusuntcrestin.forumgratuit.ro
Admin
Admin
Admin


Numarul mesajelor : 329
Localizare : Cluj - Bucuresti
Data de inscriere : 14/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Ce facem când venim la adunare?   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeMar Oct 28, 2008 9:44 pm

Bisericuta noastra:)...Our church Iosif_10
Un ortodox când merge la Biserică ştie că acolo preotul cântă liturghia în dialog cu cantorul şi, uneori, cu corul. Restul oamenilor stau şi ascultă, în anumite momente îşi fac semnul crucii, în altele îngenunchează. La sfârşitul liturghiei, unii se duc înainte şi se împărtășesc. Alţii se duc înainte să sărute câteva icoane sau să aprindă o lumânare şi apoi pleacă acasă.
Cam acestea sunt lucrurile la care credincioşii ortodocşi se aşteaptă să se întâmple când merg la Biserică. Şi nimeni nu discută că ar putea să fie şi altfel! Textul liturghiei a fost fixat de Grigore cel Mare pe la anul 370, d.Cr.. Un alt text al liturghiei a fost
formulat de Ioan Gură de Aur pe la anul 400 d.Cr.. Singura opţiune este să se aleagă între cele două liturghii. Şi, de o mie şase sute de ani se continuă în felul acesta! La catolici, textul liturghiei a fost fixat cam în aceeaşi vreme şi, în cea mai mare parte, are aceeaşi structură. Esenţa liturghiei este momentul în care se crede că, prin formule şi gesturi, pâinea se transformă în trupul lui Cristos şi vinul în sângele Lui. Acesta este obiectivul principal şi esenţial al liturghiei ortodoxe şi catolice.
Reforma a respins tocmai elementul acesta esenţial: transssubstanţierea. Reformatorii au aruncat la o parte tot ceremonialul liturghiei şi au introdus un nou fel de a face slujbă bisericească, compusă de acum din cântări comune (la început numai psalmi, iar începând de pe la 1680 si alte cântări), rugăciuni, citirea Scripturii şi, mai presus de toate, predica. Se poate spune că esenţa slujbei protestante în Biserică este predica. Iată de ce în cultele protestante şi reformate au apărut atâţia predicatori celebri!
Martin Luther a conceput slujba în Biserică aşa cum a crezut el că ar fi mai bine. Ioan Calvin, la rândul lui, a conceput slujba aşa cum a crezut el că ar fi mai bine. În cultele pe care le-au început ei, cultul luteran (în Germania se numeşte „Biserica evanghelică”) şi cultul reformat (cel creat de Calvin), slujba în Biserică se desfăşoară şi astăzi în general aşa cum au conceput-o aceşti reformatori. În vremea Reformei (mai exact, la 1525) au apărut şi anabaptiştii. Şi ei şi-au conceput felul lor de a face adunare, sau slujbă duminicală. Apoi au început să apară o mulţime de alte culte de natură protestantă sau reformată, ajungându-se astăzi la mii de asemeneaculte. Cele mai multe dintre ele se definesc a fi „culte evanghelice”. Fiecare dintre ele şi-a conceput şi structurat felul ei de a face slujba duminicală în Biserică, dar elementele sunt cam aceleaşi: rugăciune, cântare comună, citirea Scripturii şi predica. Pe la 1870, în America a apărut ideea de „şcoala de duminica” sau „şcoală duminicală”. Aceasta a apărut mai întâi pentru copii, dar apoi au îmbrăţişat ideea ei şi adulţii. Trebuie să ştim că în America şcoala duminicală nu face parte din slujba duminicală, şi nu se face cu toată biserica la un loc, ci se face pe clase de câte 20-30 de persoane. În
adunarea de o oră a clasei se fac si informări despre evenimentele din viaţa membrilor clasei, se face şi rugăciune şi se face studiu biblic.
Îndată ce a apărut ideea aceasta, Bisericile şi-au făcut clădiri de clase de şcoală duminicală, în aşa fel încât astăzi o Biserică
americană este un complex de clădiri sau săli aranjate în jurul „sanctuarului” în care se adună toţi membrii Bisericii pentru slujba
duminicală care ţine între o oră şi o oră şi jumătate. Când s-au format primele Biserici baptiste în România (după 1880),
toate acestea erau la ţară. Cei care au fost primii fondatori şi conducători ai acestor Biserici au stabilit şi ei cam cum să se facă o
adunare. Ei au zis: mai întâi să avem o oră de rugăciune; apoi să studiem Sfânta Scriptură împreună (şcoala duminicală sau studiul biblic); şi apoi să facem slujba propriu zisă. Fiindcă la ortodocşi slujba era considerată că îi este făcută lui Dumnezeu, şi de aici denumirea de slujbă dumnezeiască, primii baptişti au schimbat doar cuvintele, şi i-au spus „serviciu divin”. (Atenţie: unii mai in vârstă, neînţelegând sensul, spun „serviciu de vin”!) Îndată după revoluţie, unii păstori s-au uitat cu atenţie la structura unei întruniri de trei ore si au schimbat totul. Aşa a făcut fratele pastor Beni Fărăgău la Cluj-Iris. El a redus totul la două ore
si a început cu studiul biblic, urmat de predica din acelaşi subiect.
Subliniere: Nimeni din conducerea cultului nu a obiectat, pentru simplul motiv ca baptiştii nu au un program liturgic fix şi
obligatoriu!!!Fratele pastor Binu Poplăceanu la una din Bisericile baptiste din Sibiu a redus si el serviciul la două ore şi i-a dat structura pe care a considerat-o dânsul ca cea mai potrivită. Din nou, nimeni din conducerea cultului nu a obiectat. Alt motiv pentru care conducerea cultului nu se amestecă în astfel de probleme este acela că Biserica locală este autonomă şi îşi guvernează viaţa internă fără imixtiuni din afară.
Prin 1960, am fost o scurtă vreme pastor la Biserica Baptistă din Braşov. Şi eu am redus programul de dimineaţa la doua ore. Am pus întâi studiul biblic, apoi predica şi apoi, pe baza a ceea ce am învăţat la studiu şi la predica am făcut timpul de rugăciune. Toată lumea a observat că rugăciunile pe baza învăţăturii primită înainte au fostmult mai la subiect şi cu mai mult conţinut. Seara am redus programul la o oră şi jumătate şi am combinat programul tineretului cu predica. Iarăşi, nimeni din afară nu a intervenit să ne admonesteze. Ceea ce vreau să subliniez este, mai ales pentru pastorii mai tineri, şi pentru toţi membrii Bisericilor, este că în acest domeniu avem libertate să gândim, împreună cu Biserica, modul în care structurăm slujbele pe care le facem în adunare!
Un fapt anecdotic. Când eram la Braşov, într-o duminică seara am lăsat să se facă programul cum a fost înainte: programul tineretului separat şi apoi serviciu divin de seară. O doamnă, dintre cele maiconservatoare, a exclamat după încheiere: „În sfârşit, am asistat la un serviciu baptist!” Pentru biata de ea, numai felul de serviciu cu care crescuse ea acolo era „serviciu baptist.” Noi trebuie să ştim că nu există ceea ce ea a numit „serviciu baptist.” Există numai serviciu bisericesc făcut după un anumit tipar de înaintaşii noştri. Noi avem toată libertatea să facem modificările pe care le considerăm necesare pentru folosul Bisericii. Una dintre problemele dificile este ora de rugăciune. Această oră dădea rezultate când Biserica era un grup foarte mic şi când era timp să se roage pe rând toţi cei din adunare. Dar când Biserica a crescut numeric, când participanţii au trecut de o sută, au apărut probleme. Una, cea mai evidentă, este că nu mai este timp să se roade toţi. A doua este că dintre cei ce se roagă, unii au voci foarte slabe şi rugăciunea lor nu este auzită, şi atunci majoritatea nu mai participă la acea rugăciune. A treia problemă este că mulţi dintre cei care se roagă au o rugăciune pe care o ştiu pe de rost şi se roagă totdeauna aceeaşi rugăciune, de obicei foarte lungă. Şi aceştia tind să monopolizeze timpul de rugăciune. Încă acum 30 de ani, pastorul Simion Cure îmi semnala că ora de rugăciune aşa cum a fost ea concepută de înaintaşi nu mai dă roade. El nu avea şi o soluţie a problemei, dar îi simţeam frustrarea şi pentru aceasta. Unii, fiindcă nu vor să schimbe nimic, cu toate că au peste o mie de oameni în adunare, fac ora de rugăciune tot aşa cum era făcută acum o sută de ani la ţară! Trebuie să avem curajul să gândim şi să găsim soluţiile cele mai rodnice şi pentru această problemă. Penticostalii au introdus rugăciunea în comun, adică se roagă toţi deodată. Eu cred că aceasta are anumite puncte pozitive. Unii pastori baptişti au introdus-o şi ei, dar ca un mic segment din ora de rugăciune şi cu precizarea ca rugăciunea să se facă domol, nu cu strigăte. Dar, dară nu mai este rugăciune a unor persoane pe care să le
audă toată Biserica, cum vom putea să spunem cu toţii „Amin” la rugăciune? Unii penticostali practică rugăciunea în comun chiar şi în familie,de exemplu, înainte de mâncare. Problema e că atunci copiii nu mai aud ce se roagă tata şi nu învaţă şi ei să se roage.
Închinarea.
Cu treizeci de ani în urmă, conceptul de închinare împreună lui Dumnezeu era străin de adunările evanghelice. Ne adunam la adunare pentru a auzi cuvântul lui Dumnezeu, pentru a ne zidi sufleteşte, pentru a ne ruga împreună şi pentru a avea părtăşie frăţească. Nimeni nu şi-ar fi spus atunci că mergem la adunare înainte de toate să ne
închinăm împreună lui Dumnezeu. Semnificativ este pentru aceasta că adunările se începeau de obicei cu cântări ca „Ce bine e când fraţii cu dulce se unesc”. Si astăzi unora le este greu să accepte că prima, sau primele cântări pe care le cântăm trebuie să fie adresate lui Dumnezeu, să fie cântări de laudă şi de închinare lui Dumnezeu. Prin 1981, John MacArthur a publicat cartea lui The Ultimate Priority. Noi am tradus-o imediat la Societatea Misionară Română în America, cu titlul Prioritatea Supremă.
Eu l-am auzit în vremea aceea pe John adresând-se unei mari mulţimi de pastori şi spunându-le cât de preocupat este el să ia cu sine adunarea şi să o ducă înaintea lui Dumnezeu şi să o facă să i se închine cu adevărat lui Dumnezeu şi cum el face aceasta prin cuvinte introductive despre închinare, prin rugăciunea lui de închinare, prin corul care cântă de închinare şi prin cântare comună de închinare. Cred că John MacArthur a făcut ca Bisericile evanghelice din toată lumea că fie preocupate de închinare. Dar cum să se facă ea? Unul dintre răspunsuri a fost: Prin „grupuri de laudă şi închinare.” Şi astfel au apărut în foarte multe Biserici grupuri de închinare şi au început să apară cântări, de obicei foarte scurte, cu cuvinte debînchinare. Câteva gânduri despre acest nou fenomen. Este bun atunci când grupul de închinare este alcătuit din persoane mature, duhovniceşti, evlavioase şi când grupul este condus ori de pastorul Bisericii (cum este cazul la Sibiu, cu fr. Binu Poplăceanu) sau de o altă persoană care ştie cum să conducă închinarea. Multe Biserici din America, au un pastor cu închinarea, care este şcolat în a conduce Biserica în închinare şi care produce o închinare extrem de frumoasă şi de profundă. Dar, când iei un grup de tinerei care nu ştiu bine ce-i relaţia
personală cu Dumnezeu şi nu ştiu ei înşişi ce-i adevărata închinare şi-i pui pe ei să conducă închinarea, cu cântări de genul care le place lor, nu-i de mirare că nu mai are loc închinare în duh şi în adevăr, ci are loc tulburare şi frustrare. Mai mult, când fetele sau femeile din acest grup vin îmbrăcate sexy, toţi bărbaţii se vor uita numai la ele şi, în loc de închinare, va avea loc acolo curvie în gând, care este atât de necruţător condamnată de Domnul Isus (vezi Matei 5:27-30 şi Luca 17:1-2). Unul dintre participanţii la masa rotundă a ridicat problema Bisericii pentru viitor. Imediat a intervenit cineva care, în esenţă, a replicat că ceea ce s-a făcut până acum va fi bun şi pentru viitor. Materialul acesta l-am scris tocmai pentru a jalona o discuţie pe tema modului de „a face Biserică”, sau a modului de a structura ceea ce facem când venim laolaltă ca Biserică.
Scris de Dr. Iosif Țon
Sus In jos
https://eusuntcrestin.forumgratuit.ro
Vladushka

Vladushka


Numarul mesajelor : 8
Varsta : 31
Data de inscriere : 15/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Re: Bisericuta noastra:)...Our church   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeVin Dec 05, 2008 12:54 am

BISERICUTZA NOASTRA E CEA MAI TAREEEE!!!!!!!!

VA UBEEEEEEEEEEEE :X:X:XXXXXX
Sus In jos
Admin
Admin
Admin


Numarul mesajelor : 329
Localizare : Cluj - Bucuresti
Data de inscriere : 14/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Sfintenia lui Dumnezeu   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeVin Dec 19, 2008 5:02 pm

Bisericuta noastra:)...Our church H1Sfinţenia lui Dumnezeu





Sfinţenia înseamnă că Dumnezeu este total separat de păcat. Sfinţenie înseamnă separare, separare de rău.
Sfinţenia se defineşte prin ceea ce rămâne în urma separării de păcat, ea reprezintă în esenţa sa - puritatea absolută.
Peste tot Biblia ne învaţă că Dumnezeu este sfânt, iar una din
manifestările sfinţeniei este mânia Sa împotriva păcatului, separarea
Sa de păcat, de păcătoşi şi tot ce este rău.
Cu părere de rău spun că probabil am uitat că sarcina principală a
Vechiului Testament este să ne reveleze sfinţenia lui Dumnezeu, Legea a
fost dată în primul rând cu aces scop. Studiaţi apoi toate
instrucţiunile pentru facerea cortului, citiţi apoi despre legea
ceremonială. Toate sunt o parte din învăţătura despre sfinţenia lui
Dumnezeu.
Apoi îi vedem pe prooroci care i-au învăţat pe oameni în mod
constant despre sfinţenia lui Dumnezeu. Acesta a fost mesajul lor de
bază.
Chiar şi Domnul Isus care era egal cu Tatăl i s-a adresat cu Sfinte Tată.
Dumnezeu este atât de sfânt, atât de sfânt încât nimic în afară de moartea groaznică ş.a putut face posibilă iertarea.
Crucea este suprema şi cea mai sublimă declaraţie, revelaţia supremă a sfinţeniei lui Dumnezeu.
Potrivit cuvintelor autorului către Evrei, de Dumnezeu trebuie să ne apropiem cu evlavie şi cu frică
(Evrei 12:28). Întotdeauna, de Dumnezeu trebuie să ne apropiem în acest
fel, oriunde ne-am găsi. Dumnezeu este totdeauna Dumnezeu şi de El
trebuie să ne apropiem întotdeauna aşa.
În Scripturi nu se găsesc adresări de genul: dragă Dumnezeule …
Sfinţenia lui Dumnezeu ne arată nu în ultimul rând, nevoia de
ispăşire. Fără vărsare de sânge nu este iertare de păcate, sfinţenia
Lui Dumnezeu insistă asupra acestui lucru şi pretinde o ispăşire pentru
păcat.
Citiţi de felul cum s-a dat Legea, cum era tot muntele cuprins în
foc şi nu avea voie să se apropie nimeni de el (Exod 19:16-25) -
sfinţenia lui Dumnezeu
Niciodată nu veţi cunoaşte ce este cu adevărat păcatul dacă nu veţi
cunoaşte cu adevărat sfinţenia lui Dumnezeu. Păcatul trebuie văzut în
primul rând nu prin autoexaminare ci prin intrarea în prezenţa lui
Dumnezeu.
Unii oameni sunt deranjaţi de acest lucru: Niciodată nu m-am simţit
cu adevărat păcatos, am crescut într-o familie de creştini şi am fst
dus la un loc de închinare, nu-mi cere să am un sentiment groaznic al
păcatului”
Răspunsul este acesta: Dacă într-adevăr ai venit în prezenţa lui
Dumnezeu şi ţi-ai format o concepţie despre sfinţenia Sa, foarte curând
te vei simţi şi tu un păcatos ticălos şi teribil. (Romani 7:18)
Sus In jos
https://eusuntcrestin.forumgratuit.ro
just4jesus
Moderator
just4jesus


Numarul mesajelor : 75
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 14/10/2008

Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Legalism si gandire critica in Biserica   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitimeMar Ian 13, 2009 7:55 pm

Legalism si gandire critica in Biserica








Bisericuta noastra:)...Our church 10581Nici
un om nu poate gandi in totalitate liber si fara prejudecati. Cel putin
aceasta este ideea care justifica studiul Hermeneuticii, sau cel putin
una dintre idei. Fiecare subiect este abordat in functie de ideile pe
care le avem deja, idei pe care le consideram adevarate si care
filtreaza celelalte idei.


Ideile
care contrazic sitemul nostru de valori sau de credinte sunt
considerate periculoase si prima atitudine e de respingere, nu de
verificare a lor. Sistemele legaliste de credinta iti interzic, sub
diferite amenintari si blesteme, sa asculti si sa analizezi idei care
contrazic sistemul lor valoric, de teama sa nu renunti la el si sa-si
piarda astfel adeptii. In unele cercuri, cu cat gandesti mai putin cu
atat esti mai spiritual. Gandirea este privita ca dusman al credintei,
nu ca aliat.


Am
crescut intr-o biserica legalista. Imi aduc si acum aminte de predicile
interminabile despre cravata, batic, pantaloni, judecata si
blestem etc. Din nefericire nu imi aduc aminte de nici o predica in
care sa fie prezentat harul si dragostea lui Dumnezeu, pe intelesul
meu. Se evitau, intentionat si bine planificat, predicile despre
dragostea lui Dumnezeu, de teama sa nu se dea dezlegare la pacat. “Daca
le predicam harul”, spuneau fratii: “astia isi dau frau liber la pacat.
Trebuie sa se teama ca sa ramana credinciosi Domnului.” Incantatiile
unui frate sintetizau foarte bine dorinta adunarii: “groaza si frica sa
ne cuprinda, Doamne!” Groaza si frica. Ca si cum cea mai mare porunca
ar fi: “ Sa te ingrozesti de Domnul Dumnezeul tau…si de aproaple tau ca
de tine insuti.”


Ca
baiat nu am suferit foarte mult, mai ales ca in 1993 am plecat in
Bucuresti si am avut multe alternative la legalismul bisericii unde am
crescut. Dar fetele din grupul de tineri unde am crescut au fost
“terorizate”. Aveam un frate, Dumnezeu sa aiba mila de el, care
obisnuia sa le spuna, cu o placere diabolica in priviri si cu un sasait
serpesc printre dinti: “va imbracati ca niste curve. Uitati-va la voi.
Nu va este rusine sa iesiti asa in oras?” Fetele erau uimite, pentru
ca nu se imbracau exagerat, decat, poate, pentru cel care nu-si
folosea decat un neoron, si ala, din nefericire,
bolnav. Resentimentele au clocotit in inima multora dintre ele si
chiar si acum, dupa multi ani, unele dintre fete inca isi mai aduc
aminte cu groaza de acele vremuri. Imi imaginez cat le este de greu sa
ii ierte pe cei care le-au pus in pericol viata spirituala.


Lipsa
de gandire, care uneori e o dovada clara de incompetenta spirituala,
face mai multe ravagii decat ne imaginam. Se canta cu mai multi ani in
urma - pentru unii era hitul saptamanii - o cantare care la un moment
dat spunea: “Ai grija surioara cum te-ncalti; Caci pantoful cu toc cui,
nu-i pe placul Domnului.” Intr-o zi, in urma cu doi sau trei ani,
mi-am luat inima in dinti si am predicat din aceasta cantare, care mi
se pare o caterinca nedemna de Casa lui Dumnezeu. Am intrebat biserica
- care intre timp, SLAVA DOMNULUI, a mai renuntat la legalismul din
trecut - si i-am rugat sa-mi explice care e diferenta spirituala dintre
un toc patrat si un toc cui. Bineinteles ca nu mi-au raspuns, pentru ca
nu e nici o diferenta.


La
ora actuala, in foarte multe biserici penticostale se duce o lupta
acerba de promovare si perpetuare a legalismului din trecut. De ce se
intampla asa? Unul dintre motive e ca nu gandim cum trebuie. Ne este
teama sa recunoastem realitatea. O negam. Exact cum fac pustii din
“Imparatul mustelor”, de William Golding. Comit o crima, dar se
comporta ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Isi protejeaza
“inocenta” prin negarea realitatii, prin justificari puerile si
aberante chiar.


Legalismul
subjuga multe biserici, dar, din nefericire, il negam cu desavarsire.
Nu suntem legalisti, suntem biblici. Ce, vrei sa fim ca occidentalii?!
Vom ajunge depravati ca ei daca nu strangem fraiele si nu ne inaltam
gardurile. Cu cat mai stricti si mai duri, cu atat mai bine. S-ar putea
ca in cazul unora sa dea roade, nu stiu. Eu una stiu: eram un pacatos
nenorocit si dragostea lui Hristos m-a smuls din lume! Eram un pacatos
neajutorat, dar harul lui m-a mantuit. Iar acest HAR ma invata s-o rup
cu paganatatea si cu poftele lumesti.


Harul iti da minte, te invata. Legalismul iti ia mintile, te leaga.




Articol scris Laurentiu Balcan in http://penticostalul.wordpress.com/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Bisericuta noastra:)...Our church Empty
MesajSubiect: Re: Bisericuta noastra:)...Our church   Bisericuta noastra:)...Our church Icon_minitime

Sus In jos
 
Bisericuta noastra:)...Our church
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Devotiune 2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Eu sunt crestin :: Tinerii...The young people... :: Tinerii...The young people-
Mergi direct la: